Thursday, June 9, 2011

Salam Rindu

FuuuuhHH!! fuuuuhhhh!!!
*tiup habuk yang ada kat blog saya,seperti mana yang di beritahu oleh Cik "Buah Hati" saya..
selepas terjebak dalam dunia cinta ni,
blog yang jadi peneman dahulu nya, telah di lupakan sama sekali
maafkan saya cik Blog.. kerana melupakan awak..
dan hanya akan mencari awak bila awak betul2 memerlukan.
memang itu perangai manusia kot, cepat lupakan sesuatu.
banyak sangat benda dah berlaku sekarang ni.
xtau nak cakap banyak camna ni.
daripada kelab kesayangan, keluarga, kawan2, dan juga buah hati.
bercakap mengenai buah hati, beliau sekarang sudah pun bekerja,
di Bank Muamalat di cawangan negeri beliau..
saya jugak yang terkontang kanting, masih x abes belajar.
agak malu jugak dengan semua.. Family,rakan2, malah saya turut malu dengan buah hati saya..
tapi saya tetap bersyukur kerana mempunyai mereka yg "support" saya dari belakang..
Mak,Papa,Adik2,abg iwan, dan juga cik Buah hati saya
saya masih lagi tidak dapat me "reveal" kan nama buah hati atas permintaan beliau sendiri.
terima kasih kepada anda kerana menerima saya seadanya
kepada papa, cik masih ingat kata2 papa: "i am proud of you son"
pada masa tu papa menangis sambil membisikan kata itu pada saya
kalau boleh saya berkata, mungkin ini saya akan kata kan
"i am sorry papa, i'm not the son that made u proud enough"
*xtau la betul ke tak ayat saya ni.. kalau papa baca, papa tau la betul ke tak..
but i'll try to change.. for mak n papa, adik beradik, dan juga cik Buah Hati saya..
i hope all of you not losing faith on me.
sigh..
adik saya erna pernah bagitahu, bila ber "couple",dan salah seorang dari mereka telah bekerja,
mungkin ada masalah yang berlaku. saya tak berapa pasti apa maksud nya,
tapi saya rasa saya mengalaminya sekarang.
saya tidak tahu sama ada ia benar atau tidak, tetapi saya sekarang sedang cuba menghadapi dengan kesabaran beserta senyuman
teringat juga saya pada kata2 Encik Saudara Terpuji,
"kalau boleh, elakkan bergaduh. kalau boleh bersabar, teruskan lah"
insyaAllah,saya akan cuba. terima kasih Saudara ku..
kalau nak di ikutkan, segala apa kehendak cik buah hati tu saya nak penuhi..
ya,Tuhan dah tentukan, mungkin lambat lagi rezeki saya untuk memberikan kepadanya
apa yang boleh saya buat, Berdoa supaya segalanya akan baik saja,dan semoga jodoh itu di panjangkan..
*memang itulah harapan aku.
semoga awak terus sabar,wahai cik Buah Hati.
terima kasih kerana hadir dalam kamus hidup saya..
*dah macam lirik lagu dah statement diatas

cik Buah Hati mengajar saya untuk berterima kasih kepada semua.
dan di sini saya ingin mengucapkan Terima Kasih kepada anda yang menyayangi saya, menghargai saya, yang membaca blog saya, dan lain2 lagi..

Sekian..

2 comments: