Sunday, February 21, 2010

The Owner of Lonely Heart

salam di ucapkan kepada dunia
nampak nya aku seperti tidak mahu berhenti dari menulis blog skrg ni
betol kata khaidhir, ia seperti satu "addiction" untuk aku sekarang ni
apa bakal aku tulis untuk penulisan ku kali ini ya?
sebelum terlupa, izin kan aku menggunakan title kau wahai firdzus kerana aku rasakan title kau amat bersesuaian dengan aku untuk ketika ini
"the owner of lonely heart"
oh,mungkin aku terlalu mentah untuk bicara tentang cinta,
tapi apa salahnya jika ingin berkongsi ?
tak dapat untuk aku sangkal, bila hati ini tidak berpenghuni,
sangat sunyi rasanya..
mungkin apa yang berlaku pada aku barangkali ingin mengajar ku untuk menjadi lebih matang pada masa akan datang
(agak jiwang dan meleret penulisan ku kali ini)
syukur ke hadirat Ilahi kerana mengurniakan ku Sahabat dan Keluarga ketika aku dalam kesunyian ini.

bagaimana agaknya perasaan cinta itu?
itu sahaja yang masih bermain dalam fikiran ku untuk ketika ini
mungkin kerana sifat ku yang cepat berubah hati, dan tidak tetap pendirian membuat kan aku jadi begini

di sini ingin aku berterima kasih kepada sesiapa yang pernah singgah di hati ku ini,
begitu bermakna sekali buat aku
terima kasih juga kerana menganggap aku adalah "seseorang" di hati kamu
dari anak polis, sehingga adik kepada seorang artis, dan juga anak pahang berjiwa sarawak,
terima kasih aku ucapkan kepada anda semua
maaf atas semua kesilapan yang telah aku lakukan kepada anda semua

mari kita lupakan segala kisah2 lama dan mulakan cerita yang baru
semoga aku menjadi seorang yang lebih baik dari aku yang sebelumnya

sampai disini dahulu
(tak tahu kenapa agak meleret penulisan aku kali ini)

2 comments:

  1. Boleh x ak xtahu sapa yg di maksudkan "adik kepada seorang artis"...

    ReplyDelete
  2. huhu..
    chill bro..
    find new one..
    bkn ank polis..bkn adik artis..bkn bdk phg 2..erk..
    hee..
    gdlux..

    ReplyDelete